lørdag 20. oktober 2012

BRYLLUP....

....er det stadig vekk, koselig å få bestillinger på bryllupskort. Liker godt dette digistempelet. Mønsterarket er fra Papirdesign.
Det er ei stund siden jeg laga disse to, men får legge dem ut nå når jeg ikke klarer å lage kort. Er sykemeldt for tida og klarer ikke å ligge eller sitte mer enn noen minutter i gangen. Å gå og stå går greit. Har vart snart ei uke, håper kiropraktoren kan utføre et mirakel på mandag for smerten er temmelig uutholdelig. Men jeg bør vel ikke klage, det er mange som har det mye verre enn meg...
Ei god helg til dere som er innom bloggen min!

3 kommentarer:

  1. To flotte bryllupskort


    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. To lekkre bryllupskort.
    Hærlig motiv og lekkert pyntet.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  3. To flotte bryllupskort...
    Du spurte meg hvordan jeg fikk hull i gaveposene . Det er en punch som jeg har fått fra utlandet.Er viss veldig vanskelig å få tak på.
    Du for ha god bedring . Håpe du kommer deg til snart :)

    Klem :)

    SvarSlett