søndag 7. februar 2010

MIN ANDRE AWARD


Takk til Pernilla som har gitt meg en award, det var jo veldig koselig.

Man skal fortelle 7 ting om seg selv.
1. Jeg har heklet i hver ledige stund fra 1981 og frem til jeg begynte med kortlaging i 2005, da ble det mindre og mindre heklede ting fra meg, men det blir produsert ett og annet fremdeles.
2. Har tannlegeskrekk...og verre blir det vel nå når den faste tannlegen skal gå av med pensjon.
3. Ekstremt glad i sjokolade (huff da).
4. Ser så og si ikke på TV.
5. Har aldri vært på Facebook (det er helt sant).
6. Storkoser meg med kortlaging og scræppetreff med de andre fire damene - men det var neppe noen bombe for dere som kjenner meg.
7. Jeg som ikke trodde jeg likte katter, er blitt såååå glad i den som flytta inn her i mars i fjor.

Denne awarden gir jeg videre til dere som er innom bloggen min, tusen takk for alle hyggelige kommentarer.

1 kommentar:

  1. Hei Kari:-)

    Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min!! Blir så glad når noen tar seg tid til å legge igjen en kommentar; det varmer:-))
    Gratulerer med awardene; så fortjent!! Har bladd helt til endes i bloggen din og kikket på alle kortene du har laget, og her var det mye fint:-))
    Falt spesielt for vintage kortene dine nede på siden her; nyyydelige kort!!
    Har plukket med meg mange flotte detaljer her hos deg og lagt de i "innspirasjonskassa" mi:-))
    Ha en flott og kreativ uke Kari!

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett